1.

توسعه و اعتبار یابی الگوی تعاملی آموزش خلاقیت در درس علوم تجربی دوره اول متوسطه و تأثیر آن بر پرورش خلاقیت دانش آموزان: مطالعه ترکیبی

صفحه 1-28
جعفر جهانی؛ محسن فریادی؛ رحمت اله مرزوقی؛ مریم شفیعی سروستانی

2.

اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر توجه و حافظه کودکان دارای اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 29-64
علیرضا پیرخائفی؛ شکوه باجلان

3.

بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت با یادگیری خودتنظیمی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

صفحه 65-90
علی خوش اخلاق؛ حمید شفیع زاده

4.

شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها

صفحه 91-122
نسرین اخگری؛ مهران کشتکار؛ محمود احمدی شریف

5.

توسعه هویت حرفه‌ای حلقه میانجی‌ ارتباط رهبری تحولی بر نوآوری آموزش عالی

صفحه 123-150
سعید خالقدادی؛ روح اله باقری مجد

6.

نظریه هوش‏های چندگانه و شاخص‏های خلاقیت و درگیری یادگیرنده در کتب ریاضی

صفحه 151-170
علی شیروانی‌شیری؛ نفیسه آزادی

7.

طراحی الگوی مدرسه خلاق برای دوره ابتدایی و اعتباربخشی آن از دیدگاه متخصصان

صفحه 171-208
صدیقه یاسمی؛ علی حسینی خواه؛ مرجان کیان؛ مسعود گرامی پور؛ افضل السادات حسینی

8.

نقش میانجی سکوت سازمانی در رابطه بین طردشدگی در محل کار و خلاقیت کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه لرستان)

صفحه 209-240
رضا سپهوند؛ محسن عارف نژاد؛ فریبرز فتحی چگنی؛ مهدیه سپهوند

9.

مدل فرهنگ سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سبک‌های رهبری (تحول‌گرا یا نوآورانه و عمل‌گرا)، تعهد سازمانی و توانمندسازی

صفحه 241-266
احمد امیدی فر؛ فتاح ناظم؛ افسانه صابر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب