Samaee, Lotfollah, Rassaei, Ehsan, Bavali, Mohammad. (1399). Effects of Scaffolded and Explicit Feedback on Iranian EFL Learners' Use of Articles in Oral Productions. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), 1-14. doi: 10.30495/ttlt.2021.679442
Lotfollah Samaee; Ehsan Rassaei; Mohammad Bavali. "Effects of Scaffolded and Explicit Feedback on Iranian EFL Learners' Use of Articles in Oral Productions". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 1, 1399, 1-14. doi: 10.30495/ttlt.2021.679442
Samaee, Lotfollah, Rassaei, Ehsan, Bavali, Mohammad. (1399). 'Effects of Scaffolded and Explicit Feedback on Iranian EFL Learners' Use of Articles in Oral Productions', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), pp. 1-14. doi: 10.30495/ttlt.2021.679442
Samaee, Lotfollah, Rassaei, Ehsan, Bavali, Mohammad. Effects of Scaffolded and Explicit Feedback on Iranian EFL Learners' Use of Articles in Oral Productions. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 11(1): 1-14. doi: 10.30495/ttlt.2021.679442


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب