بزازیان قدیم, رزین, آزاد, ناصر. (1399). بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(24), 105-110.
رزین بزازیان قدیم; ناصر آزاد. "بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 24, 1399, 105-110.
بزازیان قدیم, رزین, آزاد, ناصر. (1399). 'بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(24), pp. 105-110.
بزازیان قدیم, رزین, آزاد, ناصر. بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 11(24): 105-110.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب