1.

ارائه الگویی تفسیری/ساختاری از مضامین قراردادهای روانکاوانه‌ی تعاملات فردی حسابرس با شرکاء

صفحه 1-17
حسن سرحدی؛ محمد رضا عبدلی؛ رویا ایری

2.

ارائه مدلی کیفی ارزیابی تاثیراثربخشی دوره‌های مجازی آموزش‌های ضمن خدمت بر رفتار کارکنان در بانک تجارت

صفحه 19-30
احد دهقانزاده؛ اسفندیار دشمن زیاری؛ مجتبی معظمی؛ اسماعیل کاوسی

3.

تأثیر اعتماد سازمانی برتعهد به تغییر از طریق کیفیت ارتباطات درک شده از تغییر وآمادگی برای تغییر

صفحه 31-48
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ مجید ماهرانی برزانی

4.

مطالعه رابطه بین ادارک عدالت سازمانی کارکنان و الگوی رهبری مدیران شعب با نگرش شغلی کارکنان شمال غرب بانک تجارت

صفحه 49-66
افسون قدیری؛ مهران صمدی

5.

بررسی رابطه هوش هیجانی دانشجویان نظامی با عملکرد آنان (مورد مطالعه: دانشگاه علوم انتظامی امین)

صفحه 67-82
نادر شیخ الاسلامی

6.

بررسی تأثیر اشتیاق به رایانه بر اضطراب اجتماعی با نقش میانجی اهمال‌کاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد)

صفحه 83-104
نادی علیزاده؛ امیرحسین خجسته

7.

بررسی تاثیر ویژگی‌های تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتری (مطالعه موردی: کاربران شرکت ایرانسل در شهر تهران)

صفحه 105-110
رزین بزازیان قدیم؛ ناصر آزاد

8.

بررسی تاثیر رهبری اصیل بر رفتار غیر اخلاقی سازمانی با نقش میانجی تعامل کاری (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی استان تهران)

هادی ابوالفتحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب