علیزاده, حمید, خیری, بهرام, حیدری, عباس. (1400). ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), 283-303.
حمید علیزاده; بهرام خیری; عباس حیدری. "ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 49, 1400, 283-303.
علیزاده, حمید, خیری, بهرام, حیدری, عباس. (1400). 'ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), pp. 283-303.
علیزاده, حمید, خیری, بهرام, حیدری, عباس. ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(49): 283-303.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب