1.

تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی

صفحه 1-23
مهدیه اتحاد؛ سینا نعمتی زاده؛ اعظم رحیمی نیک؛ منوچهر منطقی

2.

انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو

صفحه 24-52
سیدعلی حسینی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ آزیتا جهانشاد

3.

ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد)

صفحه 53-79
سید نجم الدین موسوی؛ مریم مؤمنی؛ فاطمه اکبری پشم

4.

اندازه‌گیری و رتبه‌بندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب

صفحه 80-103
مصطفی مردانی نجف ابادی؛ نسرین اوحدی؛ فرشاد رزم اور

5.

سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان)

صفحه 104-126
داود کیانوش؛ زهرا برومند؛ علی رضاییان

6.

تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکت‌های صادرکننده قطعات خودرو)

صفحه 127-146
میترا توسلی؛ ناصر آزاد

7.

طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران)

صفحه 147-174
سیدمحمد توسلی؛ محمدرضا اسمعیلی؛ حمید فروغی پور

8.

تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)

صفحه 175-189
مریم فخری؛ مهدی حسین پور

9.

بررسی پیامدهای پیاده‌سازی سیستم نام‌نویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی)

صفحه 190-201
سعید حسینی؛ قاسمعلی بازآیی

10.

ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر)

صفحه 202-226
حمیدرضا کجوری؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

11.

معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی

صفحه 227-241
سلمان فارسی؛ حمید رضا سایبانی؛ مهدی سوادی

12.

شناسایی و رتبه بندی چالش‌های همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب)

صفحه 242-260
فرامرز خالقی؛ محمد ابراهیم محمدپور زرندی

13.

شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)

صفحه 261-282
داود خسروانجم؛ بهزاد کشانچی؛ سید مهدی احمدی افشار؛ امیر پورقلی

14.

ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد

صفحه 283-303
حمید علیزاده؛ بهرام خیری؛ عباس حیدری

15.

بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری)

صفحه 304-331
حسین زمانی؛ منصور رفیعی

16.

بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC

صفحه 332-354
منیژه صفایی؛ میر علی سید نقوی؛ محمد جواد کاملی

17.

بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران)

صفحه 355-373
هومن شبابی؛ محمود یحیی زاده فر؛ مریم غیاث آبادی فراهانی؛ آرش گران ارویمی

18.

طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پست‌بانک ایران در جذب مشتری

صفحه 374-404
احمد شمسی؛ علیرضا شیروانی؛ ماشااله ولیخانی

19.

تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط

صفحه 405-431
مرجان مینایی؛ فاطمه صمدی

20.

شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران

صفحه 432-448
افسانه عربی؛ محمود رضا چراغعلی؛ محمدشریف شریف زاده؛ محمد باقر گرجی

21.

ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز

صفحه 449-466
میثم عزیزی؛ موسی رحیمی؛ فاطمه کبیری

22.

بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک)

صفحه 467-489
فاطمه قیاسی؛ حجت الله درویش پور؛ محمد توحیدفام؛ علی اکبر امینی

23.

عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 490-507
فرناز امیرپور؛ اسماعیل کاوسی؛ مجتبی معظمی

24.

تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان)

صفحه 508-529
محمدعلی ناصری کوچه بیوک؛ علی رضاییان؛ غلامرضا گودرزی؛ علیرضا امیرکبیری

25.

تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد)

صفحه 530-548
سعید احمدیان؛ سید کامران نوربخش؛ قاسمعلی بازآیی؛ سید عباس حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب