صفایی انارکی, سمیه, دلوی, محمد رضا. (1398). بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(ویژه‌نامه), 99-106.
سمیه صفایی انارکی; محمد رضا دلوی. "بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, ویژه‌نامه, 1398, 99-106.
صفایی انارکی, سمیه, دلوی, محمد رضا. (1398). 'بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(ویژه‌نامه), pp. 99-106.
صفایی انارکی, سمیه, دلوی, محمد رضا. بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(ویژه‌نامه): 99-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب