1.

بررسی تاثیر مدل بومی تعالی سازمانی (طراحی شده) در سازمانهای دولتی ایران

صفحه 1-7
محمد طاهری روزبهانی؛ رضا نجف بیگی؛ سید مهدی الوانی؛ غلامرضا معمار زاده

2.

بررسی کاربرد نوع‌شناسی های قدرت و اجبار در حل مسائل پیچیدة سازمانی

صفحه 9-18
فاطمه حقیقت؛ محمدرضا مهرگان؛ محمد ابویی اردکان؛ حسین صفری

3.

طراحی و رتبه‌بندی الگوی شادمانی سازمانی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران (الگوی داده بنیاد – روش دلفی)

صفحه 19-32
مرسده آدابی؛ علی حاجیها؛ عباس خورشیدی

4.

نقش تاب‏ آوری سازمان در نوآوری مدل کسب وکار در محیط کسب ‏و‏کار ایران

صفحه 33-48
رضا منوچهری راد؛ حسام زندحسامی؛ علی داوری؛ مرتضی موسی خانی

5.

بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی بر توانمندسازی کارکنان سازمان‌های دولتی ایران

صفحه 49-60
اسداله کریمی شهابی؛ سید مهدی الوانی

6.

ارزیابی و رتبه‌بندی رستوران‎های شهرستان تاکستان به روش تودیم فازی با توجه به عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان

صفحه 61-73
کاویان رحمانی؛ جلال رضائی نور

7.

رابطه بین فرهنگ یادگیری و عملکرد سازمانی با میانجی گری قابلیت پویا و مزیت رقابتی

صفحه 75-85
آسیه صفردوست؛ محمد رحیم رمضانیان

8.

بررسی تأثیر مولفه های انگیزه‌ مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک در شهر ایلام

صفحه 87-97
حیدر عباس پور؛ یاسان اله پوراشرف؛ قاسمعلی شیری؛ جعفر عباس پور

9.

بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و عملکرد بازار با در نظر گرفتن ابداع محصول و بازاریابی

صفحه 99-106
سمیه صفایی انارکی؛ محمد رضا دلوی

10.

اولویت‌بندی ترجیحات مشتریان پروازهای داخلی به کمک تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی

صفحه 107-117
امین سلیمیان نودوشن؛ مژده ربانی؛ شهناز نایب زاده

11.

بررسی انطباق مبتنی بر ارزش فرآیند فروش در روابط فروشنده و خریدار با توجه به گرایش دانشی فروشنده در شرکت های B2B با تمرکز بر شرکت ایران ترانسفو

صفحه 119-129
نرگس علوی؛ امیر نجفی

12.

تاثیر تنوع فرهنگی بر بی میلی به خرید محصولات خارجی

صفحه 131-141
احمد راه چمنی؛ زینب گودرزی

13.

روشهای مدیریت کیفیت و تأثیر آنها بر عملکرد مالی شرکتها (بررسی موردی مدل تعالی EFQM)

صفحه 143-153
سیده لیلا صمدی؛ علیرضا ایرج پور

14.

بررسی تأثیر هوش عاطفی بر رضایت شغلی از طریق چابکی سازمانی با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری

صفحه 155-162
علی نحفوند دریکوندی؛ علی پاکدل؛ محمدرضا جابرانصاری

15.

رابطه بین توانائی‌های مالی با ریسک ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 163-173
عسگر پاک مرام؛ دیبا رئیسی

16.

بررسی ارتباط بین تفکر استراتژیک و خشونت در محیط کار

صفحه 175-186
نرگس محب اهری؛ پیام مکوندی

17.

ارائه مدلی برای تعیین عوامل موثر بر رضایت مندی کارکنان در سیستم های آموزش الکترونیکی

صفحه 187-197
بتول زارعی؛ نیما جعفری نویمی‌پور

18.

بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیت‌های چابکی نیروی کار

صفحه 199-207
خدیجه احمدی قراچه؛ حسین صیادی تورانلو؛ زینب بختیاری؛ فرحناز آهنگ

19.

"تدوین راهبردهای صادراتی خوشه های صنعتی خشکبار با تأکید بر محصول کشمش"

صفحه 209-224
سهراب رحمانی؛ حسن اسماعیل پور؛ عبدالله نعامی

20.

شناسایی موانع پرداخت بر مبنای عملکرد در سازمان های دولتی ایران

صفحه 225-235
محمد مبینی؛ سمانه احمدی

21.

ارزیابی کیفیت خدمات و وفاداری الکترونیکی و تأثیر تعدیل کننده ها در خرید آنلاین

صفحه 237-247
محسن زارع قواقی؛ محسن فیروزبخت؛ محمد کاظم صیادی

22.

مدل یکپارچه تأمین، تولید و توزیع محصولات در زنجیره تأمین ناب و حل آن با الگوریتم های ژنتیک و پرش قورباغه

صفحه 249-263
مرتضی جبله؛ حسین علی حسن پور

23.

یک رویکرد ترکیبی فازی برای انتخاب تامین‏ کنندگان و تخصیص مقدار سفارش

صفحه 265-278
ریحانه حاجتی؛ مجید نوجوان؛ داود محمدی تبار

24.

در باب معنای کارآفرینی: مطالعه پدیدارشناختی کارآفرینی در ایران

صفحه 279-289
حسن بودلایی؛ مریم آهوپای

25.

سنجش عاملی اکتشافی پرسش نامه چالش های بکارگیری سیستم های اطلاعات مدیریت

صفحه 291-300
سیدمحمدحسین حسینی روش؛ مهسا نخعی مقدم

26.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش فناور‌ی‌های دیجیتال در سیستم بانکی،

صفحه 301-310
فاطمه محمدابراهیم زاده سپاسگذار؛ یوسف رمضانی؛ شریفه سرگلزایی؛ صمد محمدابراهیم زاده سپاسگزار

27.

بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)

صفحه 311-321
مینا اخباری آزاد؛ مهرناز امیری دوانی

28.

مروری بر عوامل موثر بر توانمندی های پویای کارکنان سازمان

صفحه 323-330
مریم سدهی اصفهانی؛ اسحق رسولی؛ فرزاد ستاری اردبیلی؛ بهنام آزادی؛ مجید احمدلو

29.

ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع

صفحه 331-344
افسانه رحیمی؛ علیرضا ایرج پور

30.

ارائه الگوی مفهومی و ترسیم نقشه استراتژیک سازمان کارآفرین با رویکردهای تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی (FMCDM)

صفحه 345-358
علی سماعی؛ مجید اشرفی؛ روح اله سمیعی؛ سامره شجاعی

31.

تاثیر شکل گیری هویت برند بر ارزش ویژه برند در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 359-367
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

32.

بررسی رابطه اعتماد با تعهد شغلی و تعهد سازمانی در معلمین مدارس دولتی نیشابور

صفحه 369-376
منیره عسکری نژاد؛ جواد فرقانی

33.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری برای ارزیابی محرک‌های شناسایی شده در اجرای مدیریت زنجیره تأمین سبز

صفحه 377-384
محمد میرابی؛ زهرا دلشاد

34.

بررسی تاثیر خصوصیات هیات مدیره و کیفیت حسابرس مستقل بر مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی

صفحه 385-393
مریم سنگین قصر؛ علیرضا حیدرزاده هنزائی

35.

تحلیل تأثیر معماری سازمانی و رهبری تحول‌آفرین بر ظرفیت یادگیری سازمانی (مطالعه موردی : سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان غربی)

صفحه 395-407
علفت مجرد آلمان آباد؛ مسعود قهرمانی

36.

تبیین ساختاری رابطه صلاحیت حرفه‌ای و کیفیت زندگی کاری کارشناسان پژوهش

صفحه 409-417
سجاد قارلقی؛ جواد پورکریمی؛ مریم رفیعی

37.

ارائه یک مدل برنامه ریزی آرمانی در مسئله موازنه زمان - هزینه - کیفیت در مدیریت پروژه

صفحه 419-432
نیما همتا؛ محمد احسانی فر؛ جواد ساریخانی

38.

بررسی تأثیرگذاری سیستم های کاری با عملکرد بالا بر رضایت شغلی با تأکید بر نقش میانجی تعلق خاطر کاری

صفحه 433-440
زهرا درخشان؛ احمد عیسی خانی

39.

بررسی نقش میانجی‌گرانه مسئولیت اجتماعی سازمان بر تأثیر ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر تعهد سازمانی (موردی مطالعه: سازمان برنامه و بودجه کشور)

صفحه 441-450
الهه عاطفی؛ محمد رحیمی؛ فاطمه افراسیابی

40.

بررسی رابطه بین جهت‌گیری بین‌المللی و عملکرد صادرات شرکتهای ایرانی(صنعت مواد غذایی)

صفحه 451-458
حامد بازرگانی پیرپشته؛ میترا صفاییان

41.

ساخت کارت امتیازی متوازن برای شرکت برق منطقه‌ای با استفاده از روش دلفی‌فازی و فرآیند تحلیل‌شبکه

صفحه 459-469
مهرداد سه گانه؛ حسن فراتی؛ منیره ناظمی؛ مریم آلبویه

42.

هزینه یابی مبتنی بر فعالیت زمان گرا در بهداشت و درمان: بررسی سیستماتیک از تحقیقات

صفحه 471-482
محمد میرمحمدی صدرآبادی؛ زهرا باهنر؛ حامد شاکریان

43.

تاثیر توانمند سازی روانشناختی بر رضایت شغلی

صفحه 483-494
غلامرضا کاشانی؛ محمدرضا حاجی انزهایی؛ زهرا صافی

44.

بررسی تأثیر آموزش فناوری اطلاعات بر توسعه منابع انسانی

صفحه 495-503
ابراهیم رجب پور؛ مهنوش سهیلی نیک

45.

ارائه مدل نیازسنجی آموزشی با رویکرد توسعه استراتژیک منابع انسانی

صفحه 505-513
مهدی صمیمی؛ رامین عالیوند؛ سید علی حسینی

46.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بهره وری با استفاده از روش دیمتل

صفحه 515-523
بهادر چنگیزی؛ مژگان امیریان زاده؛ مسلم صالحی؛ رضا زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب