اخباری آزاد, مینا, امیری دوانی, مهرناز. (1398). بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(ویژه‌نامه), 311-321.
مینا اخباری آزاد; مهرناز امیری دوانی. "بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, ویژه‌نامه, 1398, 311-321.
اخباری آزاد, مینا, امیری دوانی, مهرناز. (1398). 'بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(ویژه‌نامه), pp. 311-321.
اخباری آزاد, مینا, امیری دوانی, مهرناز. بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(ویژه‌نامه): 311-321.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب