ایزدی, مهدی, ریحانی, ابراهیم. (1400). بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(68), 124-141. doi: 10.30486/jsre.2021.1875155.1435
مهدی ایزدی; ابراهیم ریحانی. "بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 68, 1400, 124-141. doi: 10.30486/jsre.2021.1875155.1435
ایزدی, مهدی, ریحانی, ابراهیم. (1400). 'بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(68), pp. 124-141. doi: 10.30486/jsre.2021.1875155.1435
ایزدی, مهدی, ریحانی, ابراهیم. بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 18(68): 124-141. doi: 10.30486/jsre.2021.1875155.1435


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب