1.

طراحی الگوی تدریس خلاق مبتنی بر مؤلفه‌های معرفت‌شناختی ژیل دلوز و فیلیکس گاتاری

صفحه 1-15
علی عبداله یار؛ مهدی سبحانی نژاد؛ سیدمهدی سجادی؛ محسن فرمهینی فراهانی

2.

واکاوی تجارب نیکبودی دانشگاهی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور فارس: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه

صفحه 16-31
محمدحسن نصیری؛ جعفر جهانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مهدی محمدی

3.

طراحی و اعتباریابی الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 32-51
عادل حلاج دهقانی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ علی اکبر خسروی؛ کامبیز پوشنه

4.

ناسازواری‌ها و چالش‌های برنامه درسی انتقادی هنری ژیرو در مواجهه منطقی با بنیادهای فلسفی تربیت اسلامی

صفحه 52-72
نجمه احمدابادی ارانی؛ حسن نجفی؛ حمید احمدی هدایت

5.

استخراج ویژگی‌های عناصر اساسی برنامه درسی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 73-85
هادی جمشیدی؛ علیرضا فقیهی؛ محمد رضا یوسف زاده

6.

ارائۀ الگوی پیشنهادی ارتباط عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های مرتبط با برنامه درسی آموزش عالی

صفحه 86-102
امید سهرابی؛ حسین زینلی پور؛ علیرضا همتی؛ عبدالوهاب سماوی

7.

تدوین و اعتباریابی بستۀ آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان

صفحه 103-123
علیرضا جعفری؛ محمد علی نادی؛ غلامرضا منشئی

8.

بررسی درک دانش‌آموزان دورۀ دوم ابتدایی شهر تهران از زیر ساختار جزء به‌کل مفهوم کسر بر اساس نظریۀ APOS و SOLO، با استفاده از یک تکلیف غیرمعمول

صفحه 124-141
مهدی ایزدی؛ ابراهیم ریحانی

9.

مطالعۀ الگوها و روش‌های توانمندسازی کودکان دورۀ پیش‌دبستانی، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

صفحه 142-162
مهشید مهرجو؛ محمد نوریان؛ نوذر نخعی؛ داریوش نوروزی

10.

تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی

صفحه 163-177
علیرضا بادله؛ عبدالجلال توماج؛ مسلم قبادیان

11.

اثربخشی آموزش معکوس بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 178-189
پروانه عمرانی؛ فرشته افکاری؛ مصطفی قادری

12.

مقایسۀ اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایۀ پنجم ابتدایی

صفحه 190-202
جواد جهاندیده؛ اسماعیل سعدی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب