Ghorbanpour, Elham, Abbasian, Gholam-Reza, Mohseni, Ahmad. (1400). Incorporating Purposeful Assessment Scenarios in L2 Listening Class: A Learner-Oriented Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(2), 89-115. doi: 10.30495/ttlt.2021.682810
Elham Ghorbanpour; Gholam-Reza Abbasian; Ahmad Mohseni. "Incorporating Purposeful Assessment Scenarios in L2 Listening Class: A Learner-Oriented Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 2, 1400, 89-115. doi: 10.30495/ttlt.2021.682810
Ghorbanpour, Elham, Abbasian, Gholam-Reza, Mohseni, Ahmad. (1400). 'Incorporating Purposeful Assessment Scenarios in L2 Listening Class: A Learner-Oriented Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(2), pp. 89-115. doi: 10.30495/ttlt.2021.682810
Ghorbanpour, Elham, Abbasian, Gholam-Reza, Mohseni, Ahmad. Incorporating Purposeful Assessment Scenarios in L2 Listening Class: A Learner-Oriented Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 11(2): 89-115. doi: 10.30495/ttlt.2021.682810


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب