اسکندرپور, بهروز, حیدری عراقی, بابک, صائب نیا, سمیه. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 22-42.
بهروز اسکندرپور; بابک حیدری عراقی; سمیه صائب نیا. "بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1400, 22-42.
اسکندرپور, بهروز, حیدری عراقی, بابک, صائب نیا, سمیه. (1400). 'بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 22-42.
اسکندرپور, بهروز, حیدری عراقی, بابک, صائب نیا, سمیه. بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(50): 22-42.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب