1.

ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران)

صفحه 1-21
علی احمدی؛ مریم مجیدی؛ مسعود قربان حسینی؛ سیروس تدبیری

2.

بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات

صفحه 22-42
بهروز اسکندرپور؛ بابک حیدری عراقی؛ سمیه صائب نیا

3.

تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(

صفحه 43-64
شیوا اسلامی؛ ناصر شمس قارنه؛ عسل آغاز

4.

بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی

صفحه 65-84
سارا امیرحصاری؛ حسین عماری؛ حسین قره بیگلو؛ حسین بوداقی

5.

ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)

صفحه 85-111
امید بشردوست؛ عزت اله اصغری زاده؛ محمدعلی افشار کاظمی

6.

طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده

صفحه 112-129
سونیا بهزادی نسب؛ لیلا اندرواژ؛ ابراهیم آلبونعیمی

7.

ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران

صفحه 130-149
سولماز سلطانی؛ روح الله تولایی؛ علیرضا اسلامبولچی؛ یاسر قاسمی نژاد

8.

ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان

صفحه 150-172
علی عظیم زاده؛ هادی ثنائی پور؛ مجید اشرفی؛ سامره شجاعی

9.

کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه

صفحه 173-196
حمید رضا جلایی؛ علی خوزین؛ ابراهیم عباسی؛ حسین دیده خانی

10.

طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته

صفحه 197-223
حشمت مرادحاصلی؛ جلال حقیقت منفرد؛ احمدرضا اعتمادی

11.

ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 224-238
ابراهیم خردمند؛ ناصر خانی

12.

شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی

صفحه 239-255
محمود خطیب؛ محمد جواد محقق نیا؛ مهدی صادقی شاهدانی؛ مصطفی سرگلزایی

13.

ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه

صفحه 256-277
محمدرضا دهقانی اشکذری

14.

تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار

صفحه 278-297
نقی زهی؛ مجتبی رمضانی؛ سیدعبداله حجتی؛ جعفر بیک زاد

15.

ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار

صفحه 298-315
علی مظفری؛ محمدحسین رنجبر؛ سراج الدین محبی؛ سعید مرادپور

16.

بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت

صفحه 316-338
غزاله اسودی؛ علیرضا روستا

17.

بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران

صفحه 339-362
محسن پیوسته فریدونی؛ طهمورث سهرابی؛ نصرت اله شادنوش

18.

(موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیش‌بینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی

صفحه 363-383
محسن صیادی پور؛ امیر هرتمنی

19.

ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی

صفحه 384-415
رضا فدائی کیوانی؛ محمد عزیزی؛ علی بدیع زاده

20.

نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش)

صفحه 416-435
رضا کاظمی؛ مجید فتاحی؛ نیلوفر ایمان خان

21.

بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر

صفحه 436-454
بهناز قدیمی؛ مهرزاد مینویی؛ غلامرضا زمردیان؛ میر فیض فلاح

22.

طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران)

صفحه 455-480
جواد دیهیم؛ محمود قربانی؛ احمد زنده‌دل؛ احمد اکبری

23.

تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 481-502
مرضیه قلندری؛ میر فیض فلاح

24.

طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی

صفحه 503-521
سمیه یوسفی طوین؛ محمدعلی کرامتی؛ طهمورث سهرابی

25.

بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی

صفحه 522-542
امیرمسعود کروبی؛ ناصر پورصادق؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ بهروز رضایی منش

26.

ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ

صفحه 543-563
مهرناز بهرام زاد؛ مصطفی مبلغی

27.

رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL

صفحه 564-578
حسن میرزاآقابیک؛ قنبر عباس پور اسفدن

28.

تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی

صفحه 579-596
حسین نوروزی؛ شایان کنعانی طهرانی؛ فاطمه درویش

29.

نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل

صفحه 597-621
اکرمه السادات یعقوبی؛ یلدا دلگشایی؛ لیلا حسینی طبقدهی؛ فرشته کردستانی

30.

بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران)

صفحه 622-653
علی مخصوصی؛ میر علی سید نقوی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ مجید جهانگیرفرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب