اسلامی, شیوا, شمس قارنه, ناصر, آغاز, عسل. (1400). تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 43-64.
شیوا اسلامی; ناصر شمس قارنه; عسل آغاز. "تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1400, 43-64.
اسلامی, شیوا, شمس قارنه, ناصر, آغاز, عسل. (1400). 'تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 43-64.
اسلامی, شیوا, شمس قارنه, ناصر, آغاز, عسل. تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ(. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(50): 43-64.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب