بهزادی نسب, سونیا, اندرواژ, لیلا, آلبونعیمی, ابراهیم. (1400). طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 112-129.
سونیا بهزادی نسب; لیلا اندرواژ; ابراهیم آلبونعیمی. "طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1400, 112-129.
بهزادی نسب, سونیا, اندرواژ, لیلا, آلبونعیمی, ابراهیم. (1400). 'طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 112-129.
بهزادی نسب, سونیا, اندرواژ, لیلا, آلبونعیمی, ابراهیم. طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(50): 112-129.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب