کاظمی, رضا, فتاحی, مجید, ایمان خان, نیلوفر. (1400). نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 416-435.
رضا کاظمی; مجید فتاحی; نیلوفر ایمان خان. "نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1400, 416-435.
کاظمی, رضا, فتاحی, مجید, ایمان خان, نیلوفر. (1400). 'نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 416-435.
کاظمی, رضا, فتاحی, مجید, ایمان خان, نیلوفر. نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(50): 416-435.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب