Lotfi-Khajouei, Marjan, Baharlouie, Roya, Salehi, Hadi, Tabatabaei, Omid. (1400). Iranian EFL Learners’ Perceptions of Using Multiple Intelligence-Based Activities (MIBAs) to Improve Oral-Aural Skills. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(38), 205-225. doi: 10.52547/JFL.9.38.215
Marjan Lotfi-Khajouei; Roya Baharlouie; Hadi Salehi; Omid Tabatabaei. "Iranian EFL Learners’ Perceptions of Using Multiple Intelligence-Based Activities (MIBAs) to Improve Oral-Aural Skills". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 38, 1400, 205-225. doi: 10.52547/JFL.9.38.215
Lotfi-Khajouei, Marjan, Baharlouie, Roya, Salehi, Hadi, Tabatabaei, Omid. (1400). 'Iranian EFL Learners’ Perceptions of Using Multiple Intelligence-Based Activities (MIBAs) to Improve Oral-Aural Skills', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(38), pp. 205-225. doi: 10.52547/JFL.9.38.215
Lotfi-Khajouei, Marjan, Baharlouie, Roya, Salehi, Hadi, Tabatabaei, Omid. Iranian EFL Learners’ Perceptions of Using Multiple Intelligence-Based Activities (MIBAs) to Improve Oral-Aural Skills. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 9(38): 205-225. doi: 10.52547/JFL.9.38.215


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب