احمدی, رحیم, حسینی‌نسب, سیدداود, آزموده, معصومه. (1400). مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), 61-92. doi: 10.30495/jinev.2021.683362
رحیم احمدی; سیدداود حسینی‌نسب; معصومه آزموده. "مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 53, 1400, 61-92. doi: 10.30495/jinev.2021.683362
احمدی, رحیم, حسینی‌نسب, سیدداود, آزموده, معصومه. (1400). 'مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), pp. 61-92. doi: 10.30495/jinev.2021.683362
احمدی, رحیم, حسینی‌نسب, سیدداود, آزموده, معصومه. مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 14(53): 61-92. doi: 10.30495/jinev.2021.683362


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب