1.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر نشخوار فکری، نگرانی و حساسیت اضطرابی در افراد با نشانه‌های اختلالات اضطرابی

صفحه 13-29
مهدیه تقوی قراملکی؛ نعیمه محب

2.

اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی

صفحه 31-59
فرشته چنگیزی؛ معصومه آزموده؛ شعله لیوارجانی؛ شهرام واحدی

3.

مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز

صفحه 61-92
رحیم احمدی؛ سیدداود حسینی‌نسب؛ معصومه آزموده

4.

نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان

صفحه 93-108
مهسا اعلم‌الهدی؛ علی زینالی

5.

اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیل‌گری جنسیت

صفحه 111-132
راضیه نوروزبخش حاجی کندی؛ تورج هاشمی؛ اکبر رضایی

6.

نقش واسطه‌ای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانش‌آموزان

صفحه 133-157
باقر سرداری

7.

ارایه مدل شایستگی اختصاصی استادان دانشگاه

صفحه 159-180
منوچهر کریمی؛ سیدعلی‌اکبر احمدی

8.

ارزیابی بهره‌وری سازمان‌های آموزشی به روش داده بنیاد طراحی مدل (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی)

صفحه 181-205
میرمحسن علوی‌نامور؛ بهنام طالبی؛ صادق ملکی آوارسین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب