اعلم‌الهدی, مهسا, زینالی, علی. (1400). نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), 93-108. doi: 10.30495/jinev.2021.683363
مهسا اعلم‌الهدی; علی زینالی. "نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 53, 1400, 93-108. doi: 10.30495/jinev.2021.683363
اعلم‌الهدی, مهسا, زینالی, علی. (1400). 'نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), pp. 93-108. doi: 10.30495/jinev.2021.683363
اعلم‌الهدی, مهسا, زینالی, علی. نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 14(53): 93-108. doi: 10.30495/jinev.2021.683363


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب