تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,622 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,341,024 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,384,239 |
The Impact of Vygotsky’s Zone of Proximal Development Through Scaffolding and Iranian EFL Learners’ Gender on their Speaking Task | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 9، شماره 2 - شماره پیاپی 18، اسفند 2020، صفحه 71-99 اصل مقاله (3.49 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Najmeh Bagheri* ؛ Firooz Sadighi | ||
Department of English Language, Islamic Azad University, Shiraz Branch | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 86 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 244 |