بهرامی, نرگس, حسینی المدنی, سید علی, متولی, سعید, خویینی, فاطمه. (1400). اثربخشی آموزش خلاقانۀ حل مسئله به روش تریز در ارتقای مهارتهای حل مسئله با تاکید بر نقش واسطه ای تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), 161-188.
نرگس بهرامی; سید علی حسینی المدنی; سعید متولی; فاطمه خویینی. "اثربخشی آموزش خلاقانۀ حل مسئله به روش تریز در ارتقای مهارتهای حل مسئله با تاکید بر نقش واسطه ای تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 1, 1400, 161-188.
بهرامی, نرگس, حسینی المدنی, سید علی, متولی, سعید, خویینی, فاطمه. (1400). 'اثربخشی آموزش خلاقانۀ حل مسئله به روش تریز در ارتقای مهارتهای حل مسئله با تاکید بر نقش واسطه ای تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), pp. 161-188.
بهرامی, نرگس, حسینی المدنی, سید علی, متولی, سعید, خویینی, فاطمه. اثربخشی آموزش خلاقانۀ حل مسئله به روش تریز در ارتقای مهارتهای حل مسئله با تاکید بر نقش واسطه ای تفکر انتقادی و احساس تعلق به مدرسه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 11(1): 161-188.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب