رخشانی, جاوید, مدنی, زهره, صائب نیا, سمیه. (1400). بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), 324-343.
جاوید رخشانی; زهره مدنی; سمیه صائب نیا. "بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 51, 1400, 324-343.
رخشانی, جاوید, مدنی, زهره, صائب نیا, سمیه. (1400). 'بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), pp. 324-343.
رخشانی, جاوید, مدنی, زهره, صائب نیا, سمیه. بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(51): 324-343.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب