1.

ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر

صفحه 1-13
حمیدرضا عظیمی؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

2.

طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول

صفحه 14-35
وحید نقشینه ارجمند؛ سینا نعمتی زاده؛ مهدی کریمی زند؛ اعظم رحیمی نیک

3.

شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو

صفحه 36-59
حسین صافی؛ اعظم رحیمی نیک؛ سینا نعمتی زاده؛ منوچهر منطقی

4.

تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار

صفحه 60-75
حمید رضا مهرآور؛ نگار خسروی پور؛ زهرا لشگری

5.

عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها

صفحه 76-97
فریده مرادی؛ آیت اله ممیز؛ افسانه زمانی مقدم

6.

اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE)

صفحه 98-125
علی اکبر محرابیان؛ عباس معمارنژاد؛ سید شمس الدین حسینی؛ فرهاد غفاری

7.

بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی

صفحه 126-146
ابراهیم روشن قیاس؛ رضا سپهوند؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا؛ علی پیرزاد

8.

اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا

صفحه 147-166
منیر مرادی؛ داریوش حسنوند؛ کاوه درخشانی؛ احمد سرلک

9.

تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد

صفحه 167-189
سعید اقبال؛ علیرضا روستا؛ فرزاد آسایش

10.

مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی

صفحه 190-205
محمدرضا درانی؛ فرشید نمامیان

11.

بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور)

صفحه 206-223
مقداد محمودی؛ نعمت فلیحی پیربستی؛ مرجان دامن کشیده؛ شهریار نصابیان

12.

شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی

صفحه 224-239
معصومه جلیلیان؛ حسین صفرزاده؛ سید کامران نوربخش

13.

تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو

صفحه 240-265
مهدی بهاردوست؛ فریبا حنیفی؛ حسن شهرکی پور

14.

ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند

صفحه 266-285
وحید نامنی؛ بهرام خیری؛ منصوره علیقلی

15.

نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد

صفحه 286-304
لیلا جلالی؛ مجتبی معظمی

16.

عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران).

صفحه 305-323
سمیه رشیدی؛ رسول ثانوی فرد؛ علی حمیدیزاده

17.

بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان

صفحه 324-343
جاوید رخشانی؛ زهره مدنی؛ سمیه صائب نیا

18.

ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

صفحه 344-360
فهیمه خواجوی دهشیب؛ محمدرضا رستمی؛ مریم مصلح

19.

طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد

صفحه 361-381
علیرضا طیبی؛ مهدی کریمی زند؛ سیدعباس حیدری

20.

بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)

صفحه 382-404
ابراهیم خادمی؛ وحید میرزایی

21.

بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی)

صفحه 405-428
معصومه محمدآبادی؛ کیومرث نیازآذری؛ نگین جباری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب