خادمی, ابراهیم, میرزایی, وحید. (1400). بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), 382-404.
ابراهیم خادمی; وحید میرزایی. "بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 51, 1400, 382-404.
خادمی, ابراهیم, میرزایی, وحید. (1400). 'بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), pp. 382-404.
خادمی, ابراهیم, میرزایی, وحید. بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(51): 382-404.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب