غلامرضا تهرانی, ابوالقاسم, اسداله, هوشنگ, محبی, سراج الدین, عزیزی, شهریار. (1400). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با تاکید بر عملکرد برند در صنعت محصولات آرایشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(57), 111-131. doi: 10.30495/imj.2021.686410
ابوالقاسم غلامرضا تهرانی; هوشنگ اسداله; سراج الدین محبی; شهریار عزیزی. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با تاکید بر عملکرد برند در صنعت محصولات آرایشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 57, 1400, 111-131. doi: 10.30495/imj.2021.686410
غلامرضا تهرانی, ابوالقاسم, اسداله, هوشنگ, محبی, سراج الدین, عزیزی, شهریار. (1400). 'شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با تاکید بر عملکرد برند در صنعت محصولات آرایشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(57), pp. 111-131. doi: 10.30495/imj.2021.686410
غلامرضا تهرانی, ابوالقاسم, اسداله, هوشنگ, محبی, سراج الدین, عزیزی, شهریار. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با تاکید بر عملکرد برند در صنعت محصولات آرایشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 16(57): 111-131. doi: 10.30495/imj.2021.686410


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب