Tadayon, Mohamad Ali, Ebrahimzade Dastgerdi, Reza, Gheitani, Alborz, Sadeghi, Mehrdad. (1400). Determining the Dimensions of Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) in Gharzolhasaneh Mehr Iran Bank. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(4), 93-112. doi: 10.30495/jsm.2021.1943167.1553
Mohamad Ali Tadayon; Reza Ebrahimzade Dastgerdi; Alborz Gheitani; Mehrdad Sadeghi. "Determining the Dimensions of Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) in Gharzolhasaneh Mehr Iran Bank". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 4, 1400, 93-112. doi: 10.30495/jsm.2021.1943167.1553
Tadayon, Mohamad Ali, Ebrahimzade Dastgerdi, Reza, Gheitani, Alborz, Sadeghi, Mehrdad. (1400). 'Determining the Dimensions of Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) in Gharzolhasaneh Mehr Iran Bank', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(4), pp. 93-112. doi: 10.30495/jsm.2021.1943167.1553
Tadayon, Mohamad Ali, Ebrahimzade Dastgerdi, Reza, Gheitani, Alborz, Sadeghi, Mehrdad. Determining the Dimensions of Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) in Gharzolhasaneh Mehr Iran Bank. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 7(4): 93-112. doi: 10.30495/jsm.2021.1943167.1553


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب