منابع
- المیری، م؛ نادریان جهرمی، م؛ سلطان حسینی، م؛ نصر اصفهانی، ع؛ رحیکی، م. (1388). بررسیعواملمؤثر بر حضور تماشاگرانفوتبال در ورزشگاهها. مدیریتورزشی، 3(2)،120- 136.
- الهی، ع؛ فتحی، ف. (1398). انگیزه های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد، فصلنامه مدیریت و توسعۀ ورزش، زمستان 1398 ، شماره 4، پیاپی 20 ، صص:64-51.
- جابری، ا؛ نادران جهرمی، م؛ مظلومی سوینی، ف. (1392). نقش کیفیت خدمات ورزشگاه ها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال. پژوهش در مدیریت ورزشی، 2(5)، 156-167.
- درویشی، ا؛ ناصریپور، م؛ دوستی، م. (1396). شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس. مدیریت ورزشی، 9(4)، 679- 695.
- زهرهوندیان، ک؛ کوزهچیان، ه؛ احسانی،م. (1398). طراحی مدل تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی. فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، 7(1)، 68-85.
- علی دوست قهفرخی، ا. ع؛ احمدی، ع. (1391). رابطة بین کیفیت خدمات ورضایتمندی رضایتمندی تماشاگران تماشاگران درورزشگاه ورزشگاههای میزبان لیگ قهرمانان قهرمانان آسیا. مدیریت ورزشی، 14(2)، 31-47.
- منظمی، ا، ح؛ نظریان مادوانی، ع؛ نقیپور گیوی، ب (1398). طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال ایران ، مدیریت ورزشی -پاییز1398دورة 11(3)، 609–597 /96
- Aluri, A., Price, B. S., & McIntyre, N. H. (2019). Using Machine Learning to Cocreate Value throug Dynamic Customer Engagement in a Brand Loyalty Program. Journal of Hospitality & Tourism Research, 43(1), 78-100.h
- AthanasopoulouPinelopi, Skourtis George, Zefeiropoulou ,Simokos George, AssiourasIoannis(2012). Investigating the Importance of Sports Facilities &Staff for Football Fans. African Journal of Hospitality –vol. 2(1) pp: 107-116. 15. Cralg, A. Martin. (2013). Investigating National Football League (NFl) Fan Loyalty. Journal of Marketing and Competiveness vol. 7(1). pp: 180-189. Buhler, A., and G. Nufer. 2010. Relationship Marketing in Sport. First Edition, published by Elsevier. Pp: 63-87.
- (2018). ''The importance of CSR practices carried out by sport teams and its influence on brand love: The Real Madrid Foundation''. Social Responsibility Journal, 14(1), 61–79.
- Do Kim, Y., Magnusen, M. J., Kim, Y., & Kim, M. (2020). Developing a sport fan equity index. International Journal of Sports Marketing and Sponsorship.
- Faraji, R., Hemmatinezhad, M., & Taylor, T. (2018). Critical factors affecting stadiums security. Journal of applied security research, 13(4), 473-488.
- Fornell C, Larcker D. Structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research. 1981; 18(2): 39-41.
- Funk, D. C. (2008). “Consumer Behaviour in Sport and Events: Marketing Action”. (1 ed.): Elsevier (Oxford). pp: 30-183
- George D, Mallery M. Using SPSS for Windows step by step: a simple guide and reference. 2003.
- Johnson, L. M., Chou, W. H. W., Mastromartino, B., & Zhang, J. J. (2020). Sport fan consumption: Contemporary research and emerging trends. In Handbook of Research on the Impact of Fandom in Society and Consumerism(pp. 149-170). IGI Global.
- Kim, Y. K., G. Trail and Y. Jae Ko. 2011a. The Influence of Relationship Quality on Sport Consumption Behaviors: An Empirical Examination of the Relationship Quality Framework. Journal of Sport Management, 25: 576-592
- Palmatier, R. W., C.B. Jarvis., J.R. Bechkoff and F.R. Kardes. 2009. The Role of Customer Gratitude in Relationship Marketing. Journal of Marketing, 73(5): 11-18..
- Shajie, K., Talebpour, M., Azimzadeh, S. M., Keshtidar, M., & Jabbari Nooghabi, H. (2019). Spectators on the Run: Factors Affecting Football Attendance in Iranian Football Matches. Annals of Applied Sport Science, 0-0.
- Silveira, M. P., Cardoso, M. V., & Quevedo-Silva, F. (2019). Factors influencing attendance at stadiums and arenas. Marketing Intelligence & Planning.
- Soyguden, A., Schneider, R. C., Barut, Y., & Imamoglu, O. (2019). Factors Affecting Stadium Attendance of Professional Football Club Supporters. Baltic Journal of Sport and Health Sciences, 3(114).
- Stevens P.J. Applied Multivariate Statistics for the Social Sciences, Fifth Edition. 2009; 191: 254-
- Valenti, M., Scelles, N., & Morrow, S. (2019). The determinants of stadium attendance in elite women’s football: Evidence from the UEFA Women's Champions League. Sport Management Review.
- Yao, H. P., Liu, Y. Z., & Han, C. S. (2012). Analysis of the Influencing Factors of Multimedia Technical Equipments on the 13th CUBA Basketball Match in Southwest Division. Procedia Engineering, 29, 4292-4296.
- Yim, B. H., & Byon, K. K. (2020). Validation of the Sport Fan Model of Goal-Directed Behavior: Comparison to Theory of Reasoned Action, Theory of Planned Behavior, and Model of Goal-Directed Behavior. Journal of Global Sport Management, 1-21.
|