Parvaneh, Hamid, Zoghi, Masoud, Asadi, Nader. (1401). Effect of the Flipped Classroom Approach and Language Proficiency on Learner Autonomy and Foreign Language Anxiety. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(41), 77-88. doi: 10.30495/jfl.2022.689316
Hamid Parvaneh; Masoud Zoghi; Nader Asadi. "Effect of the Flipped Classroom Approach and Language Proficiency on Learner Autonomy and Foreign Language Anxiety". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 41, 1401, 77-88. doi: 10.30495/jfl.2022.689316
Parvaneh, Hamid, Zoghi, Masoud, Asadi, Nader. (1401). 'Effect of the Flipped Classroom Approach and Language Proficiency on Learner Autonomy and Foreign Language Anxiety', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(41), pp. 77-88. doi: 10.30495/jfl.2022.689316
Parvaneh, Hamid, Zoghi, Masoud, Asadi, Nader. Effect of the Flipped Classroom Approach and Language Proficiency on Learner Autonomy and Foreign Language Anxiety. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 10(41): 77-88. doi: 10.30495/jfl.2022.689316


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب