Shameli, Leyla, Shahrokhi, Mohsen. (1401). Iranian EFL Learners’ Pragmatic Interpretation of Irony: Textual and Audio-Visual Cues in Focus. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), 166-196. doi: 10.30495/lct.2022.1955326.1060
Leyla Shameli; Mohsen Shahrokhi. "Iranian EFL Learners’ Pragmatic Interpretation of Irony: Textual and Audio-Visual Cues in Focus". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 1, 1401, 166-196. doi: 10.30495/lct.2022.1955326.1060
Shameli, Leyla, Shahrokhi, Mohsen. (1401). 'Iranian EFL Learners’ Pragmatic Interpretation of Irony: Textual and Audio-Visual Cues in Focus', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(1), pp. 166-196. doi: 10.30495/lct.2022.1955326.1060
Shameli, Leyla, Shahrokhi, Mohsen. Iranian EFL Learners’ Pragmatic Interpretation of Irony: Textual and Audio-Visual Cues in Focus. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 4(1): 166-196. doi: 10.30495/lct.2022.1955326.1060


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب