حاجی زاد, محمد. (1400). مدل سازی ساختاری رابطه بین رویکردهای تدریس و اهداف پیشرفت تحصیلی: تبیین نقش میانجی خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 35-48. doi: 10.30495/ee.2022.1951319.1061
محمد حاجی زاد. "مدل سازی ساختاری رابطه بین رویکردهای تدریس و اهداف پیشرفت تحصیلی: تبیین نقش میانجی خوش بینی تحصیلی دانش آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1400, 35-48. doi: 10.30495/ee.2022.1951319.1061
حاجی زاد, محمد. (1400). 'مدل سازی ساختاری رابطه بین رویکردهای تدریس و اهداف پیشرفت تحصیلی: تبیین نقش میانجی خوش بینی تحصیلی دانش آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 35-48. doi: 10.30495/ee.2022.1951319.1061
حاجی زاد, محمد. مدل سازی ساختاری رابطه بین رویکردهای تدریس و اهداف پیشرفت تحصیلی: تبیین نقش میانجی خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(3): 35-48. doi: 10.30495/ee.2022.1951319.1061


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب