1.

تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی

صفحه 1-18
سعید وزیری؛ آزاده صادقیان؛ محمد حسین فلاح

2.

شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان

صفحه 19-34
خسرو رشید؛ پریماه محمدیان؛ حسین محققی؛ احمد بیات

3.

مدل سازی ساختاری رابطه بین رویکردهای تدریس و اهداف پیشرفت تحصیلی: تبیین نقش میانجی خوش بینی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 35-48
محمد حاجی زاد

4.

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی

صفحه 62-77
علی جباری ظهیرابادی؛ مهدی شریعتمداری؛ یلدا دلگشایی؛ فرشته کردستانی

5.

تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل)

صفحه 63-74
فردین تیمورزاده؛ حبیبه نجفی

6.

بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده)

صفحه 75-86
الهه اسلمی؛ سید جواد هاشمی اردکانی

7.

مطالعه‌ اسنادی مقالات آینده‌پژوهی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش

صفحه 87-106
رباب رحمتی؛ امیر کریمی

8.

مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام

صفحه 107-120
مسعود نظرزاده؛ طاهره نکوئیان؛ حسن مومنی؛ فرشته عبدالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب