تقوایی یزدی, مریم, پارت, پانته آ. (1401). تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 31-55.
مریم تقوایی یزدی; پانته آ پارت. "تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, 31-55.
تقوایی یزدی, مریم, پارت, پانته آ. (1401). 'تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 31-55.
تقوایی یزدی, مریم, پارت, پانته آ. تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): 31-55.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب