1.

بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله

صفحه 1-30
بزرگمهر خاندوزی؛ علی عرب

2.

تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل)

صفحه 31-55
مریم تقوایی یزدی؛ پانته آ پارت

3.

طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت

صفحه 56-76
فرشید نمامیان؛ علی میر؛ فخرالدین معروفی؛ علیرضا مرادی

4.

عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست

صفحه 77-92
یاسان اله پوراشرف؛ عطا اسلامی؛ ابوافضل فردوسی

5.

درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت.

صفحه 93-109
ندا کاوسى

6.

بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی

صفحه 110-134
سید رسول حسینی؛ حسین عسگری؛ عمار مقدس شرق

7.

بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران)

صفحه 135-153
زینب السادات طباطبائی یگانه

8.

بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان

صفحه 154-171
فرزاد آسایش؛ رضا بالو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب