حسینی, سید رسول, عسگری, حسین, مقدس شرق, عمار. (1401). بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 110-134.
سید رسول حسینی; حسین عسگری; عمار مقدس شرق. "بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, 110-134.
حسینی, سید رسول, عسگری, حسین, مقدس شرق, عمار. (1401). 'بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 110-134.
حسینی, سید رسول, عسگری, حسین, مقدس شرق, عمار. بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): 110-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب