طباطبائی یگانه, زینب السادات. (1401). بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 135-153.
زینب السادات طباطبائی یگانه. "بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1401, 135-153.
طباطبائی یگانه, زینب السادات. (1401). 'بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 135-153.
طباطبائی یگانه, زینب السادات. بررسی تاثیرات تجربه برند، تصویر برند و اعتماد برند بر دلبستگی برند و قصد خرید (مورد مطالعه : مصرف کنندگان گوشی های آیفون در ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 1(1): 135-153.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب