زمانی, فاطمه, رضایی, علی محمد. (1401). پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), 107-132. doi: 10.30495/jinev.2022.1962798.2744
فاطمه زمانی; علی محمد رضایی. "پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 58, 1401, 107-132. doi: 10.30495/jinev.2022.1962798.2744
زمانی, فاطمه, رضایی, علی محمد. (1401). 'پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), pp. 107-132. doi: 10.30495/jinev.2022.1962798.2744
زمانی, فاطمه, رضایی, علی محمد. پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(58): 107-132. doi: 10.30495/jinev.2022.1962798.2744


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب