1.

مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون

صفحه 13-32
مهدی مولایی یساولی؛ علی دلاور؛ محمد عسگری؛ جلیل یونسی؛ وحید رضایی تبار

2.

طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور

صفحه 33-66
اکبر نوری زاده؛ حسن‌رضا زین‌آبادی؛ عبدالرحیم نوه‌ ابراهیم؛ بیژن عبدالهی

3.

اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 67-87
مهرناز مهرافزا؛ اصغر نخستین گلدوست؛ آذر کیامرثی

4.

بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا

صفحه 89-105
وحید منظری توکلی؛ مجتبی پورکریمی هاوشکی

5.

پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه

صفحه 107-132
فاطمه زمانی؛ علی محمد رضایی

6.

مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس مبتنی بر کارپوشه و روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری درس آموزه‌های روان‌شناختی در قرآن و حدیث در دانشجویان

صفحه 133-154
سیده اسماء حسینی؛ محمد رحیم جعفرزاده

7.

ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی

صفحه 155-180
ناصر فاضل هروی؛ جعفر قهرمانی؛ ابوالفضل قاسم‌زاده علیشاهی

8.

تحلیل نیمرخ نهفته صفات تکانشگری و ارتباط آن با افسردگی، اضطراب، تنیدگی، پشیمانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 181-202
هاشم جبرائیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب