احمدی, ابوالقاسم, رحیمی نیک, اعظم, مومنی, ماندان. (1401). ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(56), 1-20.
ابوالقاسم احمدی; اعظم رحیمی نیک; ماندان مومنی. "ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 56, 1401, 1-20.
احمدی, ابوالقاسم, رحیمی نیک, اعظم, مومنی, ماندان. (1401). 'ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(56), pp. 1-20.
احمدی, ابوالقاسم, رحیمی نیک, اعظم, مومنی, ماندان. ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(56): 1-20.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب