1.

ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستوران‌داری با رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 1-20
ابوالقاسم احمدی؛ اعظم رحیمی نیک؛ ماندان مومنی

2.

طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )

صفحه 21-42
شیوا اسلامی؛ علیرضا شیخ؛ احمد مهدی جو

3.

مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان

صفحه 43-60
ستاره نیکیان؛ ابراهیم آلبونعیمی؛ لیلا آندرواژ

4.

ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهنده‌ها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد

صفحه 61-80
الهام ایران نژاد پاریزی؛ کامبیز طالبی؛ جهانگیر یدالهی فارسی؛ حمیده رشادت جو

5.

طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی

صفحه 81-102
علی اصغر فرهمند؛ میر فیض فلاح؛ غلامرضا زمردیان

6.

شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد

صفحه 103-121
محسن فلاح؛ فریده حق شناس کاشانی؛ علی رضاییان

7.

چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت

صفحه 122-139
انوش امیدی؛ علیرضا پویا؛ هادی بستام؛ علی حسین زاده

8.

شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته

صفحه 140-161
ابراهیم وکیل یزدی؛ رسول ثانوی فرد؛ علی اصغر عیوضی حشمت

9.

برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز

صفحه 162-175
زهرا رحمانی؛ محمد ابراهیم محمدپور زرندی؛ محمدعلی کرامتی

10.

بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)

صفحه 176-194
سید محمد موسوی جد؛ خبات نسائی؛ سید محمد رضا موحد

11.

شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری برند

صفحه 195-209
وحید رضا نصابی؛ بهرام خیری؛ حمیدرضا یزدانی

12.

طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطب‌های گردشگری ایران)

صفحه 210-227
سمانه عطایی؛ سینا نعمتی زاده؛ وحیدرضا میرابی

13.

بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)

صفحه 228-247
ندا رزمی؛ علی لعل بار؛ سلیمان حسن نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب