حسین زاده, مصطفی, وهاب زاده, شادان, عباسی نامی, حامد, مهرانی, هرمز, شهرآبادی, ابوالفضل. (1401). ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), 129-156. doi: 10.30495/fed.2023.698846
مصطفی حسین زاده; شادان وهاب زاده; حامد عباسی نامی; هرمز مهرانی; ابوالفضل شهرآبادی. "ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 61, 1401, 129-156. doi: 10.30495/fed.2023.698846
حسین زاده, مصطفی, وهاب زاده, شادان, عباسی نامی, حامد, مهرانی, هرمز, شهرآبادی, ابوالفضل. (1401). 'ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(61), pp. 129-156. doi: 10.30495/fed.2023.698846
حسین زاده, مصطفی, وهاب زاده, شادان, عباسی نامی, حامد, مهرانی, هرمز, شهرآبادی, ابوالفضل. ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(61): 129-156. doi: 10.30495/fed.2023.698846


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب