1.

اثرات یکپارچگی مالی بر بهره‌وری کل عوامل تولید در اقتصاد ایران؛ شواهدی از مدل‌های خودرگرسیون‌برداری با وقفه‌های توزیعی

صفحه 1-22
مسعود طاهری نیا؛ علی حسنوند؛ مرتضی حبیبی زاده

2.

آزمون تجربی مالی رفتاری:ارزیابی مقایسه‌ کارایی مدل‌های هزینه سهام عادی تحت تاثیرویژگی های بنیادین شرکت ها

صفحه 23-44
عباس خداپرست سالک معلمی؛ فرزین رضایی؛ سینا خردیار؛ محمدرضا وطن پرست

3.

مدلسازی اثر نوسانات قیمت نفت اوپک بر احساسات سرمایه گذاران ایرانی با استفاده از رابطه غیر خطی و پارامتر ـ متغیر بر حسب زمان

صفحه 45-68
سید کاظم چاوشی؛ عارفه شریفی

4.

توسعه مدل پذیرش فناوری بلاکچین در بستر مفاهیم حسابداری مدیریت

صفحه 69-102
سیده سما آل یاسین؛ زهرا پورزمانی

5.

پیامدهای واکنش سیاست‌گذار به حملات سفته بازانه در بازار ارز : نقش کیفیت نهادهای سیاسی

صفحه 103-128
شهرام جعفرزاده؛ حسین عباسی نژاد؛ تیمور رحمانی؛ سجاد برخورداری

6.

ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوری‌های رفتار برنامه‌ریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکت‌های کارگزاری بورس در تهران

صفحه 129-156
مصطفی حسین زاده؛ شادان وهاب زاده؛ حامد عباسی نامی؛ هرمز مهرانی؛ ابوالفضل شهرآبادی

7.

پیش‏ بینی گرایش‏ های احساسی سرمایه‏ گذاران با استفاده از نسبت ‏های مالی با تکیه بر روش تجزیه و تحلیل مولفه ‏های اساسی

صفحه 157-174
رضا تقوی؛ ایمان داداشی؛ محمد جواد زارع بهنمیری؛ حمیدرضا غلام نیاروشن

8.

ارائه چارچوبی برای شناسایی پیشران‌های موثر روی آینده صنعت بانکداری با تاکید بر نقش فناوری مالی

صفحه 175-194
بهزاد مومیوند؛ رضا غلامی جمکرانی؛ محمد حسن ملکی؛ حسین جهانگیر نیا

9.

تحلیل رفتار بودجه‌ریزی ذهنی خانوارها براساس تئوری رفتار برنامه‌ریزی شده

صفحه 195-222
محمد نظری پور

10.

طراحی و آزمون مدل برندآفرینی شهری (موردمطالعه: شهرهای پره‌سر و بندرانزلی استان گیلان)

صفحه 223-250
شهرام شهابی؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی؛ محمد طالقانی

11.

ارائه چارچوبی برای گزارشگری مالی بانک‌ها در ایران با رویکرد بانکداری اسلامی

صفحه 251-272
مرتضی درویشی؛ رضا نظری؛ بهمن بنی مهد؛ مهدی مرادزاده فرد

12.

بررسی ساختار وابستگی بازار سهام ایران و کشورهای حوزه منطقه منا

صفحه 273-310
سید محمد رضا خاتمی؛ غلالمرضا زمردیان؛ میر فیض فلاح شمس لیالستانی؛ مهرزاد مینوئی

13.

ایرادات در ضمانت‌نامه‌های عندالمطالبه بانکی با تاکید بر مقررات متحدالشکل اتاق بازرگانی بین المللی

صفحه 311-328
موسی طالبی گلین قشلاقی؛ حیدر حسن زاده؛ ستار زرکلام؛ جلیل مالکی

14.

بررسی اثرات شاخص بانک های سرمایه گذاری بر حجم معاملات بازار های اولیه و ثانویه بورس ایران

صفحه 329-354
عباس پاپی زاده پالنگان؛ نعمت فلیحی؛ شهریار نصابیان

15.

ارایه الگوی وابستگی به برند بر مبنای تجربه برند نزد مشتریان مراکز خرید و مال‌ها "پژوهش آمیخته"

صفحه 355-376
حامد اصل روستا؛ عبدالله نعامی؛ عبدالحمید حاجی پور شوشتری؛ احمد سرداری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب