Shirkhani, Servat, Shiran, Samaneh. (1402). The Impacts of Vocabulary Instruction via Synchronous and Asynchronous Social Networks on Iranian EFL Learners' Reading Comprehension. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(2), 151-168. doi: 10.30486/relp.2022.1959756.1380
Servat Shirkhani; Samaneh Shiran. "The Impacts of Vocabulary Instruction via Synchronous and Asynchronous Social Networks on Iranian EFL Learners' Reading Comprehension". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 2, 1402, 151-168. doi: 10.30486/relp.2022.1959756.1380
Shirkhani, Servat, Shiran, Samaneh. (1402). 'The Impacts of Vocabulary Instruction via Synchronous and Asynchronous Social Networks on Iranian EFL Learners' Reading Comprehension', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(2), pp. 151-168. doi: 10.30486/relp.2022.1959756.1380
Shirkhani, Servat, Shiran, Samaneh. The Impacts of Vocabulary Instruction via Synchronous and Asynchronous Social Networks on Iranian EFL Learners' Reading Comprehension. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 11(2): 151-168. doi: 10.30486/relp.2022.1959756.1380


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب