لندران اصفهانی, سعید, جمشیدی, عبدالعزیز, رزاقی, الهام, افضل, سیدامیرحسین. (1402). بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 21-48. doi: 10.30495/msds.2023.1980038.1121
سعید لندران اصفهانی; عبدالعزیز جمشیدی; الهام رزاقی; سیدامیرحسین افضل. "بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1402, 21-48. doi: 10.30495/msds.2023.1980038.1121
لندران اصفهانی, سعید, جمشیدی, عبدالعزیز, رزاقی, الهام, افضل, سیدامیرحسین. (1402). 'بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 21-48. doi: 10.30495/msds.2023.1980038.1121
لندران اصفهانی, سعید, جمشیدی, عبدالعزیز, رزاقی, الهام, افضل, سیدامیرحسین. بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(1): 21-48. doi: 10.30495/msds.2023.1980038.1121


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب