1.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در شرکت گاز گلستان

صفحه 1-19
نظاره کرد؛ پرویز سعیدی؛ روح اله سمیعی؛ سامره شجاعی

2.

بررسی تأثیر ارزش ادراک شده مصرف کننده از ویژگی‌های بازاریابی پایدار به تمایل به مشارکت در بازیافت ظروف بسته‌بندی

صفحه 21-48
سعید لندران اصفهانی؛ عبدالعزیز جمشیدی؛ الهام رزاقی؛ سیدامیرحسین افضل

3.

ارائه مدیریت تاب‌آور زنجیره تأمین و تأثیر آن بر عملکرد پایدار زنجیره تأمین با روش داده بنیاد

صفحه 49-70
علیرضا شیشه بری

4.

مروری بر روند تکاملی مدل‌های توسعه پایدار با رویکردی انتقادی

صفحه 71-93
حسن مقیم

5.

ارائه مدل اثربخش ارزیابی خط‌مشی‌های سلامت نظام اداری با توجه‌ به اسناد بالادستی: مطالعه در وزارت امور اقتصادی و دارایی

صفحه 95-119
محمد رحمانی؛ نوید فاتحی راد؛ شیوا مداحیان؛ مژگان درخشان

6.

بررسی نقش میانجی سرمایه فکری در رابطه بین قابلیت‌های نوآوری تولیدی، فرآیندی و اداری با ‏عملکرد سازمانی در دانشگاه پیام نور شیراز

صفحه 121-146
هما معصومی؛ حسن سلطانی؛ عباس بابایی نژاد شهرآباد؛ مهدی محمدباقری؛ سنجر سلاجقه

7.

نقش احیاء خدمات در تأثیرگذاری بازاریابی اخلاقی بر وفاداری نگرشی

صفحه 147-165
محمدجواد براتی؛ محمدهادی عسگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب