Rafizade Tafti, Mohammad Reza, Rahimi, Fariba, Shafiee, Sajad. (1402). Impact of Written Corrective Feedback via Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Writing: Micro and Macro Levels. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), 81-92. doi: 10.30495/ttlt.2023.703268
Mohammad Reza Rafizade Tafti; Fariba Rahimi; Sajad Shafiee. "Impact of Written Corrective Feedback via Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Writing: Micro and Macro Levels". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 2, 1402, 81-92. doi: 10.30495/ttlt.2023.703268
Rafizade Tafti, Mohammad Reza, Rahimi, Fariba, Shafiee, Sajad. (1402). 'Impact of Written Corrective Feedback via Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Writing: Micro and Macro Levels', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), pp. 81-92. doi: 10.30495/ttlt.2023.703268
Rafizade Tafti, Mohammad Reza, Rahimi, Fariba, Shafiee, Sajad. Impact of Written Corrective Feedback via Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Writing: Micro and Macro Levels. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 13(2): 81-92. doi: 10.30495/ttlt.2023.703268


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب