فرح بخش, فهامه. (1402). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 63-85.
فهامه فرح بخش. "بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 63-85.
فرح بخش, فهامه. (1402). 'بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 63-85.
فرح بخش, فهامه. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 63-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب