1.

تأثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت فرساد ماشین" تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب")

صفحه 1-11
محمود احمدی شریف؛ جاهد سعدانی

2.

بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)

صفحه 12-21
مسعود صمدزاده؛ ستاره اخوان

3.

بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)

صفحه 22-38
سعید لندران اصفهانی؛ هادی نصوحی دهنوی

4.

تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)

صفحه 39-62
سید احمد مرتضوی نیر؛ احسان احد مطلقی

5.

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر بازدید مجدد، قصد خرید مجدد و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایتمندی مشتریان در خرید آنلاین لوازم بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی: سایت لوازم آرایشی ماهلند)

صفحه 63-85
فهامه فرح بخش

6.

طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری

صفحه 86-101
یعقوب سلیم پور؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ لیلا کریمیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب