راضی, احمدرضا, محمدی آشنائی, علی. (1392). بررسی ضرورت اعتبار سنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), 23-48.
احمدرضا راضی; علی محمدی آشنائی. "بررسی ضرورت اعتبار سنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 13, 1392, 23-48.
راضی, احمدرضا, محمدی آشنائی, علی. (1392). 'بررسی ضرورت اعتبار سنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), pp. 23-48.
راضی, احمدرضا, محمدی آشنائی, علی. بررسی ضرورت اعتبار سنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 4(13): 23-48.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب